Woronora - Reisverslag uit Woronora, Australië van Bertus Harberink - WaarBenJij.nu Woronora - Reisverslag uit Woronora, Australië van Bertus Harberink - WaarBenJij.nu

Woronora

Door: Bertus

Blijf op de hoogte en volg Bertus

14 Februari 2014 | Australië, Woronora

Zo dus nu in Woronora bij Marcella een "girl nex door l"van de Prins Bernhardstraat in Oldenzaal die ons helaas in 1956 heeft verlaten.Ik heb haar voor het laatst gezien in 2007 tijdens onze reis Sydney-Perth.
We hebben regelmatig kontakt via Skype.Ik heb daar afscheid genomen van Hans die nog een stukje moet rijden naar huis.De middag thuis gebleven en de spullen zover mogelijk ingepakt. Op vrijdag nog een mooie tour gedaan langs de oceaan en een nationaal park in de buurt van Wollongong.Helaas moest ik om 18.00 uur op de luchthaven zijn voor mijn retourvlucht naar huis.Afscheid nemen van Marcella op de airport en hopelijk zien we alkaar spoedig in Nederland terug.Om 22.00 vetrokken met de airbus en om 05.00 in Dubai geland voor een korte transfer Dubai=Amsterdam. Het is een heel lange zit van Sydney naar Dubai ca 14 uur en Dubai - Amsterdam 7 uur en om 13.:00 uur in Amsterdam geland na een vlucht met veel turbulentie en een harde landing op Schiphol doordat er veel zijwind was. Op de airbussen van Emirates kun via een camera op de staart zien hoe de kist gaat landen echt leuk om te zien hoe de captain het toestel recht op de baan krijgt.
Ben direkt verder gereisd met NS naar Oldenzaal alwaar Betsie,John,Herma,Ruben en Sander al stonden te wachten. De jongens hadden een groot spandoek gemaakt: WELKOM THUIS OPA en droegen beide een originele Australische Hoed.Ik vond het wel koud na zoveel dagen in korte broek en fijne temperaturen.Het is leuk op vakantie te gaan,maar thuis komen is ook fijn en nu maar wennen aan de dag en nacht in Nederland,10 uur verschl in tijd.
Heb helaas de avond niet helemaal gehaald en was vroeg onder zeil.
Groeten en tot ziens.